Wednesday, April 14, 2010

תחיית המתים

I'm still here.. I never thought I'll be away for so long! I really missed my online fashion world and fashion in general – the uniforms I have to wear make me feel like a robot. When I come back home and wear my dresses and my necklaces I really feel like a princess.. My goal is to post more often now.. Like I used to, 2-3 times a week..
Nice to be back :)

אני חיה. כן כן אני עדיין פה... לפני חודשיים וחצי בחיים לא הייתי מנחשת שאני אנטוש את הבלוג לכ"כ הרבה זמן. שהצבא יביא אותי לרמה כזאת של דיכוי שלא יהיה לי כוח לשבת על המחשב ולפרסם את הפוסטים ושאתרחק מהעולם הזה שיצרתי באינטרנט.. אבל זהו אני חוזרת! באמת אני חוזרת.. אין סיבה שלא – כחיילת הכי קל"בניקית עם אחד התפקידים הכי שווים בצה"ל אין סיבה שככה סתם אגיד להתראות. אז אנא סלחו לי שלא הייתי פה בחודשיים וחצי האחרונים – ותדעו שהתעניינות שלכם במשך כל התקופה הזאת ממש חיממה את הלב.

בכל התקופה הצבאית שלי ( חודשיים וחצי מלאים – כבוד) יצא לי לפגוש בנות אחדות שהכירו את הבלוג וגרמו לי לגאווה קטנה בבלוג , אבל מעבר לזה כולם היו בשוק שראו איך אני מתלבשת באזרחות ושאני מתעניינת באופנה.. התמונות שעשו את השוק הגדול היו אלה

כל פעם שיוצא לי ללבוש בגדים נורמאליים ולא מדים אני מרגישה כמו נסיכה! השמלה נלבשת , אני מתאבזרת ויש עולה החיוך.הלוואי ומחר בבוקר הייתי יכולה לבחור לעצמי את הבגדים – יכול להיות שהייתי עושה שחזור אאוטפיט!


שמלה + ג'קט + חגורה ( מוסקינו ) , ויצ"ו. מגפיים, אלדו. שרשרת, טהריד.תיק, שאנל.