Thursday, July 30, 2009

Bezalel's 100th Class

Some of you may remember my last experience from Jerusalem. I came back thinking it's a boring city that i don't want to visit again.. but when I heard about the End of Year Exhibition of Graduates of Bezalel's 100th Class I knew I had to take the train to Jerusalem again. Finding a partner for this trip wasn't really easy – cause most of my friends remembered the stories from the last trip, eventually my friend Gil said she will come with me. We planed the entire day – starting in the Exhibition afterward a walk on the boardwalk and ending the day in the western wall. We spent so much time in the Exhibition that we ended up having no time for anything else, I loved it! The Graduates of Bezalel did an amazing job!
A few days ago my mother said she thinks I'm starting to give up on my dream – studying fashion in NY – and I must say that after seeing the Campus in Jerusalem I might consider studying in Israel.

חלקכם בוודאי זוכרים את הזיכרונות שהיו לי מירושלים , בנסיעה הקודמת התרשמתי ממנה כעיר משעממת שאין בה יותר מידי מה לעשות. הייתי זקוקה לחוויה מתקנת , לא ידעתי שהיא תהיה כ"כ קרובה לחוויה הקודמת אך כך יצא. התערוכה של בוגרי בצלאל נפתחה מלפני חודש ומאז ששמעתי על פתיחתה ידעתי שאני רוצה לנסוע, הנסיעה לי-ם קצת הרתיעה אותי ואת חברותיי אך בסוף הצלחתי לשכנע את חברתי גיל לבוא איתי משום שרצתה לבקר גם בכותל באותה הזדמנות. ארזנו את חפצינו ונסענו לתערוכת בוגרי ה100 של בצלאל , היום היה מתוכנן כך שנהיה בתערוכה אח"כ בטיילת האז ולבסוף בכותל אך מרוב שהתערוכה ריתקה אותנו היינו שם שעות רבות שלא תוכננו וכך יצא שחוץ מבתערוכה ומבקניון מלחה לא ביקרנו בשום מקום נוסף.

לפני כמה זמן אמא שלי אמרה שנראה לה שאני מתחילה לרדת קצת מהחלום של לטוס וללמוד אופנה בניו יורק , כמובן שמיהרתי להגיד לה שהיא טועה. אך אחרי הביקור שהיה לי בבצלאל אני חייבת להגיד שממש התרשמתי לטובה, ואולי אבל אולי אני אשקול לימודים בארץ. הקמפוס מדהים ביופיו והעבודות של הבוגרים פשוט מדהימות! אני מאמינה שמעכשיו הנסיעה לתערוכת הבוגרים תהפוך אצלי לדבר קבוע ומידי שנה אפקוד אותה. מחר זה היום האחרון – אז אם יש לכם הזדמנות לכו תתרשמו!
Dress+Blazer . Zara. Sandals, Old Navy. Bag , Urban Outfitters. Sunglasses , Ray Ban. Necklace , My mom's.
שמלה + בלייזר , זארה. סנדלים, אולד נייב. תיק, אורבן אאוטפיטרס. משקפי שמש , ריי באן. שרשרת , של אמא.

the english version

I want to start by saying sorry it took me so long to translate this post. When I wrote it it was so late that I was way too tired to even think about writing it again in English + i barely know the names of the materials in Hebrew so I'm not sure I can translate it, but I'll try.
The materials you'll need is everything in the picture above + some more
-two kinds of beads

- Silver Chain ( i used 1.5 meters) - i got it in a craft store.
- Squashing beads
- The thing in the pictures above – I'm not sure what their name in English but in Hebrew we call them finiteness.

- pliers cut the fishing string to three pieces- each piece should be about 7 cm , than string the beads – two should be with one kind and the third with the other kind. In the end of each piece squash one squashing bead and put a finiteness. You should place the finiteness in a way that the squashing bead is in the finiteness and leave the hook . next step is cutting the silver chain in different lengths. Third and final step is making thee connection between the silver chain and the fishing string with the beads, you connect each part with the hooks , when you put the hook on the chain you should squash it with the pliers so it won't move.

and ta da you got a necklace :

I hope you got the idea from the pictures. If you have any questions please ask.

הסבר בעברית פה

Tuesday, July 21, 2009

פרופורציות

בראשון האחרון קבעתי עם ספי לצאת לסיבוב בכיכר המדינה, לסיבבון היה כמה מטרות אחד הוא כמובן סוג של מפגש בלוגריות , תמיד נחמד לפגוש את ספי והשני הוא התחככות בבגדי מעצבים.אני וכיכר המדינה לא ממש מכירים הזיכרונות היחידים שיש לי משם זה הליכה ליום פתוח בסטודיו סי שנמצא בקרבת מקום ול"ג בעומר באמצע הכיכר עם הגן שלי – אי שם בשנת 1995, זוהי הפעם הראשונה בה נערכה בנינו הכרות אופנתית והאמת היא שלא ממש ידעתי למה לצפות אך זה לא מנע ממני לדמיין דברים על איך יהיה.התמונה שתיארתי לי בראש כאשר רק תכננו לצאת לסיבוב הייתה שלי ושל ספי מסתובבות על עקבים בשמלות שיקיות ביותר מארוננו לצד קונות אחרות אשר משוטטות בלבוש דומה. הייתה לי תקווה קטנה בלב שאני אראה סוג של עמנואל אלט ישראלית עושה שופינג בחנויות השוות של הכיכר – אך מהאוכלוסייה שהסתובבה שם בחנויות שום דבר לא התקרב לזה.. בין תיירים שחזרו מהים לבנות בגופיות שקטנות עליהן במידה או שתיים לא הייתה שום עמנואל פוטנציאלית.

בחנויות שנחשבות לכאלה יוקרתיות הייתי מצפה מהמוכרות ומהקונות להיות בעלות טעם קצת יותר טוב , אך המסקנה העיקרית שלי מאותו היום היא שהחנויות שם יושבות כהוכחה לכך שאי אפשר לקנות סטייל וטעם טוב. השיא מבחינתי היה כאשר נכנסנו לחנות אשר מכרה מגפוני קאובוי מעוטרים בקריסטלים מזויפים במחיר של 7 שמלות חמדמדות מטופשופ , דבר מזעזע כזה לא ראיתי כבר המון זמן!

הדבר שהכי אכזב אותי זה שחוץ מללואי ויטון וארמאני אין שום חנות של מעצב , הכל זה חנויות המלאות בכל מיני מעצבים שונים שלרוב מעצבים גם בסגנונות נורא שונים.העובדה שרוב הבגדים בחנויות היו מקולקציות נורא ישנות גם איכזבה, נורא ציפיתי לשטוף את עיני בתיקים שמארק ג'ייקובס עיצב ללואי ויטיון אך לא היה שום זכר אליהם בחנות.
\לפי דברי עד כה אפשר לחשוב שהחנויות בכיכר מלאות בערמות של בגדים לא איכותיים ומכוערים – זה בכלל לא כך ולא רוצה ליצור את הרושם המוטעה, ברור שיצאתי מאוהבת בכמה נעלי עקב של איב סאן לורן (שגם אם היו ברשותי אני לא בטוחה שהייתי מסוגלת ללכת עליהן – ואני מישהי שמתגאה בכך שבד"כ אין לה בעיה עם עקבים גבוהים.) ובעוד זוג נורא טרנדי של כריסטיאן לוביטן ובחולצה של סטלה מקארטני.

אני חושבת שהטיול הזה עשה לי רק טוב. זוהי הפעם הראשונה בה נכנסתי לחנות של מעצב על בינלאומי בארץ והיא די הכניסה לי את הדברים לפרופורציות, בניגוד לחו"ל בגדי המעצבים בארץ לא מסודרים בצורה יותר מידי מרשימה והעובדה שראיתי את הבגדים כך גרמה לי לחשוב שאין כל רע בלקנות את החיקוי בזארה , הרי אלה בסה"כ בגדים שימאס לכם מהם מתישהו. אני מעולם לא אתנגד לתיק של מארק ג'ייקובס או איזה חולצה חמודה של סטלה מקרטני אבל לבנתיים לא נראה לי אני אפעל בשביל זה, אני מעדיפה לקנות את הזול והלא מקורי ולשמור את העודף לעוד דברים זולים יותר!

אני מצטרפת לספי ואומרת לכו לסיבוב בכיכר, זה נשמע קצת מאיים אך זה בכלל לא כך.

חצאית , טופשופ. חגורה , זארה ילדים. גופייה, פוקס. תיק, אלדו. נעליים גזית. משקפי שמש , ריי באן.

Thursday, July 16, 2009

......... it's for you

די ממזמן אמרתי שאעשה פוסט עשה זאת בעצמך על חלק מהשרשראות שלי , איכשהו דחיתי את זה ללא הרף עד שמגיבה נחמדה הזכירה לי שהפוסט עדין לא נעשה! עקב השעה המאוד מאוחרת וחוסר התפקוד שלי אני אעלה היום שרשרת אחת ובימים הקרובים אעלה פוסט או פוסטים עם הוראות לשרשראות האחרות!
מבין כל שרשראות הכסף שלי שהכנתי זאת היחידה שהכנתי מ0 ולא השתמשתי בחומרי גלם שמצאתי בבית! אני לא ממש בקיאה בשמות של החומרים אז הצטיידתי בתמונות שצילמתי די מזמן ( מתישהו בתקפות ל"ג בעומר) כאשר הכנתי את השרשרת הזאת ואני מקווה שהתמונות יפצו על חוסר היכולת שלי לנקוב בשמות המדויקים!
נתחיל מהמצרכים הנדרשים – שהם כל מה שיש בתמונה! ועוד קצת
שתי סוגי חרוזים -
שרשרת מכסף – אני השתמשתי בערך במטר וחצי אבל זה תלוי באורך של השרשראות! אפשר להשיג בחנויות סידקית או בחנויות שמוכרות את השקיות הקטנות האלה של עשה זאת בעצמך.. את השרשרת שלי קניתי באיזשהי חנות ברעננה שאני לא זוכרת/יודעת את שמה ( אוליביה אולי זוכרת/יודעת? ). המחירים למטר נעים בן 2 ל15 ש"ח הכל תלוי בעובי ובחנות!
חרוזי מעיכה -
-הדברים בתמונה מעל שאין לי מושג איך קוראים להם! אפשר למצוא אותם בכל חנות חרוזים . אני אקרא להם בשביל ההסבר דלי"ש (דבר לא ידוע שעוזר) חוט דייגים -
פלייר שהוא גם קאטר , בשביל לחתוך את השרשרת באורכים הרצויים ובשביל כדורי המחיצה. -
בהתחלה תשחילו על 2 חוטים באורך בערך 7 ס"מ את אחד מהחרוזים , על חוט נוסף באותו אורך להשחיל חרוזים בצבע שונה. בסוף ובהתחלה של כל חוט מעכתי חרוז מחיצה בעזרת הפלאייר אח"כ בקצוות המיני שרשראות מחצתי את הדלי"ש כך שהחרוז מעיכה בתוכו והשארתי את הוו של הדלי"ש כמו שהוא. ואמור לצאת לכם משהו כמו בתמונה למעלה.
שלב שני זה לחתוך את השרשרת באורכים שונים.
שלב שלישי זה החיבור של מיני שרשראות החרוזים לשרשרת כסף. בעזרת הוו של הדלי"ש מחברים אותו לשרשרת וכאשר הם מחוברים מוחצים את הוו בעזרת הפלאייר כך שהוא נשאר מחובר ! ואז יש לכן שרשרת והתרחש קסם!
התוצאה :


אני לא בטוחה שההסבר שלי הוא הכי טוב בעולם אבל אני מקווה שמהתמונות הבנתם בערך מה עושים כל מה שצריך זה שרשרת כסף וקאטר וכך אפשר ליצור אין ספור סוגי שרשראות. אם משהו לא מובן אשמח לנסות להסביר בצורה טובה יותר! שיהיה לכם לילה טוב!

השם האמתי של הדלי"ש הוא סופיות - תודה רבה לאדית על המידע :)

Tuesday, July 14, 2009

I can show you the world

Blouse , Forever 21. Jeans, DIY Levi's. Shoes +Necklace ,DIY. Bag, Vintage from mom. Sunglasses, Ray Ban.
חולצה , פוראבר 21. ג'ינס, ליוויס שגזרתי. נעליי ושרשר שהכנתי. תיק, וינטג' מאמא. משקפי שמש , ריי באן.

When I looked on these photos I realized that what I like to to when I get dresses is to create contrast in my clothing. Wearing different textiles together or clothes that fit in a different "categories" . in this look I think I created a contrast when I wore this old pair of cut off's levi's jeans with this forever 21 blouse that fit into the evening wear category.

The main reason I love teen vogue is because of all the contrast they make in their editorials. I'm always surprised to see how they managed to put together an outfit from a mixture of clothes that look some random to me.
אני חושבת שהדבר שאני הכי אוהבת לעשות כאשר אני מתלבשת זה ליצור ניגודים. לקחת משהו עדין ולשלב עם משהו נורא גס או ליצור ניגוד של הדפסים ומרקמים. במראה הזה אני מאמינה שהניגוד העיקרי הוא בין החולצה לגי'נס. כאשר לובשים ג'ינס גזור של לוויס נורא קל ללכת על המראה ההומלסי , המגניב הזה של כל הבנות שהולכות להופעות רוק ואח"כ מבלות עם הלהקה, לדוגמא אליס דלאל. אבל דווקא השילוב עם החולצה הזאת שהיא קצת יותר אלגנטית ומשדרת מראה של "ערב" ולא עם טי שרט ישנה של להקה/ חולצה משובצת יוצר את הניגוד שאני כ"כ אוהבת.

הסיבה העיקרית שאני כ"כ אוהבת את טין ווג זה בגלל כל הניגודים שהם יוצרים בכתבות אופנה שלהם. תמיד אני בשוק מחדש מאיך שהם הצליחו לשלב קבוצה של בגדים שמבחינתי נראים כ"כ רנדומאליים ולא קשורים ויצרו אאוטפיט כ"כ יפה ואחיד.

Sunday, July 12, 2009

Lee A. is on her way to the army

Skirt, Richard Chai. Shirt, H&M. Necklaces, DIY.
חצאית, ריצ'רד צ'אי. חולצה , הייץ' אנד אם. שרשרת , אני הכנתי.

I wrote a post that i really like. A post that made me realized something about the way i dress. The things i wrote are on my other computer and the other computer is now dead, so you'll have to wate for this post a day or two.
In this photos i'm wearing my outfit to one of my best friends party, soon she will be a part of the Israeli Defence Force and all of her friends gathered to celebrate/wish her luck/be sad togther?.

כתבתי פוסט. דווקא פוסט שאהבתי, פוסט שעזר לי להגיע להבנה חדשה בקשר לסגנון לבוש שלי. אבל הוא במחשב השני , והמחשב כרגע החליט לא לתפקד כמו שצריך, אז את הפוסט הזה אדחה ביום או יומיים ואקווה שהמסמך ישוחזר שיהיה לי כוח לפעול למען השבת חייו של מחשבי הלא כ"כ נאמן.

בתמונות האלה אני נראת בלבוש שלי למסיבת גיוס של חברתי הטובה לי (יש 2 כאלה , אחת שהופיעה בבלוג יותר לאחרונה ולא עליה אני מדברת). זאת מסיבת הגיוס הראשונה שאני הולכת אליה והבנאדם שחוגג את הגיוס באמת יחסר לי בזמן שירתו בצה"ל , לי מתגייסת בקרוב, ממש בקרוב ובזמן שהיא תסבול בטירונות אני אשב בבית מול הטלוויזיה ואתגעגע אליה! כאשר אני חושבת על הגיוס של חברותיי זה קצת צורם לי בלב , מסיבות די אנוכיות יש לציין , רובן מתגייסות בתקופה הקרובה, יש להן חופש גדול אחרון והופ לצבא ובעוד הן יהיו שם אני אחכה לגיוסי אי שם בפברואר.. נכון שיש לי חופש ובערך 0 סיבות להתלונן , אבל מה שווה חופש שאת לא יכולה לצאת ולהשתגע עם חברותייך כל יום? אחח הצבא הזה מבלבל אותי , כשהגיוס קרוב זה לא טוב והוא רחוק זה גם לא טוב.

Wednesday, July 8, 2009

hey hey you you i don't like your girlfriend

Leather skirt, second hand. Jeans Shirt, old navy. Shoes, Urban outfitters. Necklace, Graduation gift.
חצאית עור , ויצ"ו. חולצת ג'ינס , אולד נייבי. נעליים , אורבן אאוטפיטרס. שרשרת , מתנה לסיום הלימודים.

Tuesday, July 7, 2009

For Sale

the jelly sandals before: הנעליים לפני השיפוץ
the jelly sandals after , are now for sale : הנעליים אחרי שמוצעות כרגע למכירה
The shoes will be sold for 30$ + shipping. Once i'll get the order i will make the shoes in the needed size and ship them to your destination. If you want to order a pair e-mail me at saray.habura@gmail.com

הנעליים ימכרו עבור 120 ₪ + משלוח (אלא אם כן אתם רוצים לחסוך את תשלום המשלוח להיפגש בת"א) , מי שמעוניין יכול לשלוח לי מייל ל :
וברגע שההזמנה תתקבל אכין נעליים במידה המבוקשת

Monday, July 6, 2009

סוף הוא התחלה חדשה

The latest addition to my family is a baby boy called Noam , this past Thursday our family gathered to celebrate. Since it was the day after my graduation party i woke up really late and had about 5 seconds to get ready , I wore this forever 21 dress and gladiator sandals that I "improved"..

Gladiator sandals is a trend I passed sometime in the summer of 08' , I was in peace with the fact I'm never going to wear gladiator shoes, only because i hate buying something the everyone wears! One day when i was buying fabrics to my prom dress an idea popped to my head, I thought about a cool way to alter those regular rubber gladiator sandals.. I went to but all the materials that I need and made the shoes as soon as i got home! Since then I always wear them.. I think they make every outfit look good.. I got a lot of compliments on the street and I've been told that I should sell them , what do you think? Would you buy something like this?

יש למשפחתי תוספת חדשה העונה לשם נועם , בצהרי חמישי האחרון כל המשפחה התכנסה באולם אירועים על חוף הים לברית של העולל החדש. עקב היותה של הברית יום אחרי מסיבת סיום קמתי 5 דק' לפני שהיינו צריכים להיות באולם והיו לי בערך 5 שניות להתארגן , הוצאתי מארוני את השמלה הזאת של פוראבר 21 וצירפתי עליה זוג נעלי גלדיאטור ששיפצתי..

נעלי גלדיאטור זה טרנד שויתרתי עליו מתישהו בקיץ 08', ברגע שאני לא תופסת את הטרנד בהתחלה לפני שהוא מגיע לשיאו אני מעדיפה לוותר עליו ולא להכניס אותו לארוני בכוח.. כך היה עם הגלדיאטור. עד שבזמן שיטוטי בנחלת בנימין עלה לי רעיון לראש, דרך מגניבה לשפצר את הנעל כדי שלא תיראה כמו סתם עוד נעלי גלדיאטור או עוד גלדיאטור עם ניטים.. באותו רגע שהרעיון עלה לראשי הלכתי לחנות סידקית וקניתי את המצרכים הנדרשים ועליתי מהר לקנות את הנעליים, איך שהגעתי הביתה חיברתי את הכל יחידיו והתוצאה לפניכם.. בערך מאז שהנעליים מוכנות הן דבוקות לרגליי , אני ממש מרגישה שהם משדרגים כמעט כל אאוטפיט! התגובות עליהם ברחוב היו חיוביות ביותר ואף מס' אנשים אמרו שאני צריכה להתחיל למכור אותם , מה דעתכם? הייתם רוכשים זוג נעליים כאלה?

Friday, July 3, 2009

end of an era

טקס סיום י"ב של בית ספרי התקיים אתמול בערב, הגיע הערב בו נפרדים מהשכבה מאותם אנשים שבילית איתם כל יום במשך 3, 6 ,12 ולפעמים גם 14 שנים. אישית אני עדיין לא רואה את עצמי כבוגרת – עד ה14 ביולי אני עדיין פוקדת את הביה"ס , אני חושבת שאני אבין את המשמעות האמיתית של הדבר ב1 לספטמבר, שאני אקום בבוקר ואשאר בבית בזמן שאחים שלי יעשו את דרכם ליום ראשון בכיתה ב'.. באותו יום אני אבין שאין יותר פרפרים בבטן לפני היום הראשון , שאין לך את כל הספרים החדשים ללימודים והמחברות הצבעוניות , אין לך סיבה לגרור את אבא לאופיס דיפו ולקנות מלא שטויות , כשכבר בטח אני לא אראה את חברות שלי כל יום , שהרבה אנשים כבר לא בחיי כי הקשר שלנו בביה"ס לא היה מספיק חזק כדי לשרוד גם מחוץ לכותלי בית הספר, הלחץ של מה ללבוש ביום הראשון ללימודים כבר לא קיים וכך גם נעלמת הסיבה לצאת למסע שופינג בסוף הקיץ , טיולים שנתיים כבר לא יהיו , ימי ספורט בחוף מציצים כבר לא יהיו ודברים רבים טובים ואחרים כבר לא יהיו.
עכשיו אני עומדת לפני חצי שנה חופש שעדיין לא ממש ידוע איך ינוצל , אח"כ שנתיים בצבא
ואז ה' גדול – אני חזק בתוך החיים האמתיים , תכף אתחיל לשלם מיסים!

בטקס ובמסיבה כולם היו נראים כ"כ מקסימים , הפנים של כולם זהרו , ערב אחרון של שכבה הרגשה של היי באוויר..האולם של המסיבה היה מקסים האוכל היה נחמד מאוד והמוזיקה הרקידה.. ממש נהניתי! אני לבשתי את השמלה שעמלתי עליה בימים האחרונים ביחד עם אמא שלי, כמו שרציתי שמלה עם גב חשוף לא בדיוק כמו של היידי וסיינה אך בצורה שיותר מתאימה לי! הייתי מרוצה מהתוצאה אך עקב ההתעללות שאמא שלי עברה בשביל שהשמלה תהיה בדיוק כמו שאני רוצה לא נראה לי שבקרוב נעשה פרוייקט כזה שוב, אבל אני מקווה שכן.


To my graduation party I wore the dress I designed and my mother sewed, it was sort of a mother daughter craft project.. I happy with the way it came out! it doesn't look like sienna's and Heidi's dresses but it's me. I think my mother really suffered from working with me and I'm not sure she will want to do anything like that in the near future but I hope will do something like that again.

Wednesday, July 1, 2009

bowling night

התמונות יצאו קצת מטושטשות ולא ברורות כי צולמו בלילה, אבל משום מה בחרתי לא לוותר עליהן. תודה למאי שצילמה אותן.
Dress, H&M. Scarf, Turkey. Sandals, Old Navy. Bag , Urban outfitters. Necklaces, DIY.
שמלה , הייץ' אנד אם. צעיף , טורקיה. סנדלים , אולד נייבי. תיק, אורבן אאוטפיטרס. שרשראות שהכנתי.