Monday, March 30, 2009

lost time

I hate begin a bad blogger.. I had so many outfits in the past two and a half weeks that I wanted to post but had no one to take my pictures and hating the self timer I ended up with no posts for two weeks.. I hope I'll make up for the time I lost – I have so much to share with you guys

Tomorrow I'll bribe my brothers – candies for taking my photos

The post below is about fashion no no's I wrote this article as an example for some new website.

אני שונאת להיות בלוגרית גרועה.. היו לי כ"כ הרבה אואטפטים בשבועיים האחרונים שרציתי להעלות אבל בלי אנשים שיצלמו אותי ועם שנאה עצומה לצילום עם הטיימר עברו להם שבועיים וחצי בלי פוסט לבוש.. אני מקווה לפצות על הזמן המבוזבז – יש לי כ"כ הרבה לחלוק איתכם.

מחר אני אשחד את אחיי – ממתקים תמורת תמונות

את הפוסט למטה כתבתי ככתבה לדוגמא לאיזשהו אתר חדש, אשמח לשמוע חוות דעת ממכם.



Vintage dress. DIY necklaces. H&M shoes.
שמלת וינטג' מדודתי היקרה. שרשראות שהכנתי. נעליים מהייץ' אנד אם
.

Sunday, March 29, 2009

חוקים קיימים בשביל להפר אותם , באופנה זה לא שונה.

כמעט לכל אחד מאיתנו יש בראש כמה איסורי אופנה שבחיים לא ננסה . יש אנשים שסולדים מדוגמאות בעוד אחרים מצבעים , אנשים שלא ילבשו דברים נוצצים או כאלה שלא ילבשו לבן בחורף. באופנה הכול אפשרי, כשרוצים להראות חדשניים צריכים לקחת סיכונים ולנסות לשבור את ה"חוקים".

אחד מהאיסורים הבולטים זה שילוב של מכנסי ג'ינס וחולצת ג'ינס , אבל כשמארק ג'ייקובס, אחד המעצבים הכי גדולים של תקופתנו , הציג את השילוב הזה במודעות שלו לקיץ 2008 נשאלה השאלה האם אנחנו עדיין צריכים לפחד מהשילוב הזה? אני חושבת שלא, שהקמפיין הזה הוא סוג של קריאת תיגר לכל האנשים שאוהבים אופנה לנסות ולהפוך את מה שנראה אסור למותר.

איסור נוסף שבתקופה האחרונה נשבר שוב ושוב זה שילוב של הצבעים חום ושחור, ראינו את זה הרבה בתצוגת אופנה של דולצ'ה וגבאנה וגם בבלוגי אופנה רבים (שנהיים סוג של מכתיבי אופנה, אפילו למעצבים). איסורים של שילובי צבעים זה משהו שצריך להיפסק, כי כמעט כל הצבעים יכולים להיראות יפה ביחד , השאלה היא איך אתה משלב אותם, כשעושים את זה צריך לשמור על אותו טון של הצבע, פסטלים עם פסטלים וצבעים חזקים יותר ביחד. עם יש הדפס על הבגד אז זה הופך את הסיפור להרבה יותר קל – פשוט לשמור על הצבעים שבהדפס.

כשאנו מנסים להתלבש בדרך חדשנית ועם שילובים שנחשבים כטאבו בחברה כדאי לבדוק פעמים לפני שיוצאים מהבית , כדי שזה לא יראה כאילו התלבשנו בחושך. קחו סיכונים תנסו דברים, ואם אתם לא בטוחים תצלמו את עצמכם ואחרי שתראו את התמונות אני בטוחה שתדעו אם אתה נראים בסדר או לא.

קמפיין קיץ 2008 של מארק ג'ייקובס.

דולצ'ה וגבאנה , תצוגת חורף 2008.

http://thesartorialist.blogspot.com/

Thursday, March 26, 2009

help//עזרה

I need a new header, any ideas?
A while ago I changed the layout and now I feel like the one I have is too small..

אני צריכה תמונת כותרת חדשה, יש רעיונות?
לפני כמה זמן שיניתי את הסידור בבלוג ועכשיו אני מרגישה שהתמונה למעלה קטנה מידי..

Sunday, March 15, 2009

yet another topshop post

As much as I love Topshop there prices in Israel irritate me ,for example this kate moss dress costs 130 pounds in England and in Israel it costs 270 pounds.. I really don't get why there has to be such a big difference.

למרות שאני אוהבת את הבגדים של טופשוט המחירים שלהם בארץ פשוט מרגיזים אותי.. לדוגמא השמלה הזאת של קייט מוס עולה בטופשופ בערך 1600 ₪ שבלונדון יכולתן לקנות אותה עבור 800 ₪.. ..באמת שאני לא מבינה למה צריך להיות הבדל כזה גדול במחירים..
it make me not want to shop in Topshop in Israel, so me and my friend Carmel came up with the idea of driving to Jordan in hopes that the prices there are cheaper.. but since I know it won't happen I already have another Topshop item in my wish list that I hope to get next week.. (in Israel!!)

זה גורם לי לרצות להפסיק את הקניות שלי בטופשוט בארץ,אז לי ולחברה שלי כרמל עלה רעיון גאוני – לנסוע לשופינג בטופשופ בירדן בתקווה שהמחירים שם זולים יותר.. אבל מאחר שאני יודעת שזה לא יקרה כבר יש לי פריט נוסף מהחנות שאני מקווה לקנות בשבוע הבא.. (בישראל!)

About the dress from the post below – I will wear it and post my pics in it soon, when the weather will allow it... thanks for all the sweet comments!!

לגבי השמלה מהפוסט למטה - אני אלבש אותה ואעלה תמונות בקרוב, כשמזג האוויר יאפשר את זה.. תודה רבה על כל התגובות!

Friday, March 13, 2009

TOPSHOP

For a while now I've been searching for a floral dress and I finally found one that I really love. I got this topshop dress from a gift card my BFF gave me for my b-day and I just adore her. As I put the dress on I feel like a woman , it's gives you a lovely shape and there is something really feminine and flirty about the cut and print, i have a feeling i'll wear this dress a lot during the summer.

כבר תקופה שאני מחפשת שמלה פרחונית וסוף סוף מצאתי אחת שאני ממש אוהבת. קניתי את השמלה הזאת בטופשופ מכרטיס מתנה שהחברה המדהימה שלי קנתה לי ליום הולדת. איך שאני לובשת את השמלה הזאת אני מרגישה כמו אישה , השמלה נותנת צורה נורא יפה לגוף ויש משהו נורא נשי ופלרטטני בגזרה שלה. יש לי תחושה שאני הולכת ללבוש אותה הרבה במהלך הקיץ.

ד"א שמעתם את החדשות המרגשות? פתחו טופשופ בסנטר! רשמית זה הפך לקניון המושלם.. יש שם מנגו, זארה, טופשופ וניין
ווסט (שבארץ די מאכזבים – אבל עדיין!). אם היה בתוך הסנטר אלדו זה היה ממש חלומי אבל בגלל שיש במרחק הליכה זה בסדר! סוף סוף נגמרו הנסיעות המייגעות לקניות רמת אביב שאני פשוט לא אוהבת

Find beautiful and chic dresses for affordable prices online. If your bank accounts running low, no sweat, buy gorgeous wholesale clothing instantly!

Sunday, March 8, 2009

minnie mouse

Since I'm one of those people who does everything in the last minute I wasn't ready for Purim this year.. last night I decided that I have to get something so I will be in the holiday spirit! So at 10pm I went to the mall and luckily one of the stores that sells costumes was open, I bought minnie mouse ears and decided that I'll wear minnie mouse inspired clothes (only because I didn't have her outfit). It turns out that the only thing I was wearing that looked like minnie was my yellow shoes and I claimed that my faux leather leggings wear like minnie's legs.

Faux leather leggings from Ebay. Zara men Shirt. Vintage Bag. Urban Outfitters Mary Jane's. DIY Necklaces. Vintage + H&M Bracelets. Ray Ban's from leor optica. Flowers from my Birthday bouquet.

בגלל שאני אחת שמשאירה את הכל לדקה ה90 לא הייתי מוכנה לפורים השנה.. אתמול בלילה החלטתי שאני חייבת משהו שיכניס אותי לאווירת החג היום! אז ב10 בלילה הלכתי לדיזינגוף סנטר ולמזלי אחת החנויות שמוכרת דברים לפורים הייתה פתוחה , קניתי אוזני מיני מאוס והחלטתי שבבגדים אני אתלבש בהשראת הדמות ולא בהכרח כמוה (סתם תירוץ כי אין לי תחפושת). בסוף יצא שהדבר הדומה היחידי במה שאני לובשת זה נעליים צהובות וטענתי שהטייץ' דמוי עור שלי הוא כמו הרגליים של מיני – עור שחור.

טייץ דמוי עור מאיביי. חולצה מזארה גברים. תיק וינטג'. נעלי מרי ג'יין מאורבן אאוטפיטרס. שרשראות שאני הכנתי . צמיד וינטג' וצמידים מהייץ' אנד אם. משקפי ריי באן מליאור אופטיקה. פרחים מאחד הזרים שקיבלתי ליום הולדת.

Friday, March 6, 2009

I'm 18!